Po příjmu na prodejně v Olomouci nebo po přijetí přepravní službou je Vaše zařízení předáno na servisní oddělení. Technik na příjmu zkontroluje stav zařízení, opatří jej ochrannou fólií a předá jej technikovi, který má na starosti diagnostiku a cenovou nabídku.
Servisní technik provede diagnostiku (určení rozsahu závady), zjistí, zda jsou všechny potřebné díly pro opravu skladem, případně zjistí, kdy budou díly k dispozici. Vytvoří cenovou nabídku a zašle ji zákazníkovi e-mailem, případně SMS zprávou. Následně je zákazníkovi voláno, aby bylo jasné, že zákazník o nabídce ví. Dáme Vám několik dnů na rozmyšlenou a v případě schválení se pustíme do opravy zařízení.
Následně si zakázku přebírá servisní technik (specialista na danou závadu) a pouští se do opravy notebooku, případně telefonu nebo tabletu. Pro efektivní a kvalitní opravu má k dispozici odbornou dokumentaci (schéma) a také nové součástky špičkové kvality. Na každou opravu máme normovaný postup, aby byla zaručena kvalita odvedené práce. Na každou opravu i náhradní díl poskytujeme záruku!
Opravenou zakázku testuje technik, který ji opravoval, ale aby bylo minimalizováno riziko reklamace, přebírá si zakázku ještě výstupní technik, který provádí předepsané testy ještě jednou. Následně, pokud testy proběhnou dle normy, zakázku očistí a připraví ji na výdej, případně expedici.
Zákazníkovi je odeslána SMS s informací o možnosti vyzvednutí nebo případné expedici. Pro přepravu zakázek máme specializované krabice, které zabraňují případnému poškození při přepravě. Balíky jsou také pojištěny pro případ, že se při cestě za zákazníkem přeci jen něco stane.