Máte to k nám daleko, ale přejete si opravit Vaše zařízení? Děkujeme, je to pro nás čest. Níže Vám proto vysvětlíme, jak taková služba funguje a kolik Vás bude stát.
Nejprve je nutné vyplnění objednávky níže, než s tím začnete, máme pro Vás několik důležitých informací. Rozdělíme je do odrážek, aby pro Vás byly lépe přehledné.
- Jak to funguje?
Vyplníte objednávku opravy a zvolíte si vhodný termín vyzvednutí kurýrem (nelze garantovat čas vyzvednutí) naše servisní centrum Vám termín potvrdí (telefonicky a e-mailem) po doručení zakázky proběhne diagnostika a nacenění opravy (cenovou nabídku odesíláme e-mailem) dáme Vám pár dnů na rozmyšlenou a budeme čekat na písemné (e-mailové) potvrzení nabídky zařízení opravíme a důkladně otestujeme následně zasíláme zpět k Vám (odešleme Vám SMS s informací o odeslání a číslem balíku)
- Na co je třeba dát si pozor?
Důležité je, aby bylo zařízení kvalitně zabaleno tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě. Od řidiče přepravní služby si vzít potvrzení o předání zásilky.
- Jak dlouho to trvá?
Samotná oprava obvykle trvá 3 pracovní dny (za předpokladu, že není nutné objednávat náhradní díl). K tomu je třeba připočíst dva dny dopravy (1 den k nám a 1 den od nás) a diagnostiku (1 den), pak už záleží na Vás, jak rychle se rozhodnete. Celkem v průměru takto řešená zakázka trvá 5 až 6 pracovních dnů. V cenové nabídce na opravu je uveden přesnější termín opravy.
- Kolik to stojí?
Služba není zpoplatněna v případě, že je oprava realizována nebo v případě, že náš servisní tým nedokáže zakázku opravit. V případě, že nebudete souhlasit s nabízenou cenou opravy, bude účtováno poštovné a náklady na diagnostiku. Cena za tento úkon je 600 Kč s DPH.